Новоайдарська районна рада Луганської області шостого скликання
Розпорядження № 65 голови районної ради
29 серпня 2013 року смт. Новоайдар
Про затвердження графіку виїзного
прийому громадян та
надання методичної допомоги сільським
радам у 2013 році
Відповідно до пункту 13 частини
шостої, частини сьомої статті 55 Закону України «Про місцеве самоврядування в
Україні», статті 22 Закону України «Про звернення громадян» з метою підвищення
ефективності та вдосконалення організації роботи зі зверненнями громадян: 1. Затвердити графік особистого
прийому громадян головою районної ради у
2013 р. за місцем їх проживання , згідно з додатком. 2. У відповідності до
затвердженого графіку виконавчому апарату районної ради надавати методичну допомогу
сільським радам з питань реалізації своїх повноважень. 3. Рекомендувати сільським
головам з метою забезпечення належного рівня проведення в територіальних
громадах особистих виїзних прийомів громадян головою районної ради: 1) вжити організаційних заходів
щодо оприлюднення інформації про дату та час особистого виїзного прийому
громадян головою районної ради; 2) у разі необхідності
організувати попередній запис громадян на особистий виїзний прийом. 4. Головному спеціалісту відділу
аналітичного забезпечення і управління комунальною власністю Корольовій М.І.
забезпечити розміщення на офіційному веб-сайті районної ради даного розпорядження та графіку виїзного прийому громадян. 5. Керуючому справами виконавчого
апарату районної ради Старченку Г.І. довести до відома сільських голів зміст
розпорядження. 6. Контроль за виконанням цього
розпорядження залишаю за собою.
Голова районної ради О.В. Бабенко
ЗАТВЕРДЖЕНО
розпорядженням
голови районної ради
від 29 серпня 2013 року № 65
Графік проведення головою районної ради виїзних прийомів
громадян в територіальних громадах району
№ п/п
|
сільська рада
|
час, дата
|
місце проведення
|
1
|
Муратівська
с/р
|
9.00 05.09.2013
|
будівля сільради
|
2
|
Гречишкинська
с/р
|
9.00 12.09.2013
|
будівля сільради
|
3
|
Бахмутівська с/р
|
9.00 19.09.2013
|
будівля сільради
|
4
|
Олексіївська с/р
|
9.00 26.09.2013
|
будівля сільради
|
5
|
Смолянинівська
с/р
|
9.00 03.10.2013
|
будівля сільради
|
6
|
Побєдівська с/р
|
9.00 10.10.2013
|
будівля сільради
|
7
|
Дмитрівська с/р
|
9.00 17.10.2013
|
будівля сільради
|
8
|
Співаківська с/р
|
9.00 24.10.2013
|
будівля сільради
|
9
|
Новоохтирська
с/р
|
9.00 31.10.2013
|
будівля сільради
|
10
|
Чабанівська с/р
|
9.00 07.11.2013
|
будівля сільради
|
11
|
Штормівська с/р
|
9.00 14.11.2013
|
будівля сільради
|
12
|
Денежниківська
с/р
|
9.00 21.11.2013
|
будівля сільради
|
13
|
Райгородська с/р
|
9.00 28.11.2013
|
будівля сільради
|
14
|
Колядівска с/р
|
9.00 05.12.2013
|
будівля сільради
|
Керуючий справами виконавчого апарату
Г.І. Старченко
|