ПРОЕКТ
НОВОАЙДАРСЬКА РАЙОННА РАДА ЛУГАНСЬКОЇ ОБЛАСТІ
СЬОМОГО СКЛИКАННЯ
Р І Ш Е Н Н Я
«___» _______ 2017 року смт. Новоайдар № /__
Про внесення змін до Методики розрахунку орендної плати за майно,
що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ,
міст Новоайдарського району Луганської області
Керуючись ст.ст.43, 60 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Законом України «Про оренду державного та комунального майна», ст.ст.14,133 Податкового кодексу України, ст.13 Бюджетного кодексу України, з метою вдосконалення єдиного механізму справляння плати за оренду комунального майна, районна рада
В И Р І Ш И Л А:
1. Внести зміни до Методики розрахунку орендної плати за майно, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Новоайдарського району Луганської області, затвердженої рішенням сесії районної ради від 17.11.2016 №7/9 «Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за майно, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Новоайдарського району Луганської області», а саме:
пункти 13-16 Методики викласти в наступній редакції:
«13. Платіжні документи на перерахування орендодавцеві орендних платежів подаються платниками установам банку до настання терміну платежу.
14. Суми орендної плати, зайво перераховані орендодавцеві, зараховуються в рахунок наступних платежів або повертаються платнику в 5-денний термін від дня одержання його письмової заяви.
15. Орендна плата спрямовується:
- за орендоване майно (цілісні майнові комплекси, нерухоме майно, індивідуально визначене майно), що перебуває на балансі неприбуткових організацій, установ та госпрозрахункових підприємств, установ, організацій - 100% балансоутримувачу;
16. Порядок використання орендної плати:
Орендна плата використовується балансоутримувачем виключно для фінансування видатків на відновлення основних засобів, а саме: утримання, облаштування, ремонт та придбання майна бюджетних та госпрозрахункових установ, організацій.
2. Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію районної ради з питань місцевого самоврядування, регламенту, депутатської діяльності, етики, гласності, засобів масової інформації та комунальної власності.
Голова районної ради Г.Р. Звєрєв
Аналіз
регуляторного впливу проекту рішення Новоайдарської районної ради "Про внесення змін до Методики розрахунку орендної плати за майно,
що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Новоайдарського району Луганської області»,
затвердженої рішенням сесії районної ради від 17.11.2016 №7/9 «Про затвердження Методики розрахунку орендної плати за майно,
що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Новоайдарського району Луганської області"
І. Визначення проблеми
Відповідно до частини 2 статті 19 Закону України "Про оренду державного та комунального майна", Методика розрахунку орендної плати та пропорції її розподілу між відповідним бюджетом, орендодавцем та балансоутримувачем щодо майна комунальної власності визначають органи місцевого самоврядування на тих самих методологічних засадах, як і для об’єктів, що перебувають у державній власності.
Зміни вносимо відповідно до ст.ст. 14, 133 Податкового кодексу України.
Основні групи, на які проблема справляє вплив:
Групи (підгрупи)
|
Так
|
Ні
|
Громадяни
|
+
|
|
Район
|
+
|
|
Суб’єкти господарювання
|
+
|
|
Проблема, яку пропонується врегулювати в результаті прийняття акта, не може бути розв’язана за допомогою ринкових механізмів.
II. Цілі державного регулювання
Врегулювання правових і фінансових відносин в неприбуткових та госпрозрахункових підприємствах, організаціях, установах, на балансі яких перебуває комунальне майно, в частині зміни спрямування та використання орендної ставки.
III. Визначення та оцінка альтернативних способів досягнення цілей
1. Визначення альтернативних способів
Альтернативними способами досягнення зазначених цілей є:
Вид альтернатив
|
Опис альтернативи
|
Альтернатива 1:
прийняття запропонованого проекту акта
|
Приведення нормативно-правового акта у відповідність до чинного законодавства України
|
Альтернатива 2:
залишення без змін існуючого акта
|
Зазначений спосіб не сприятиме приведенню нормативно – правового акта у відповідність до чинного законодавства України
|
2. Оцінка вибраних альтернативних способів досягнення цілей
Оцінка впливу на сферу інтересів району
Вид альтернатив
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1:
прийняття запропонованого проекту акта
|
Прийняття акта дасть змогу врегулювати правові і фінансові відносини, які виникають під час набуття права оренди нерухомого майна спільної власності територіальних громад сіл, селищ, міст району
|
Відсутні
|
Альтернатива 2:
залишення без змін існуючого акта
|
Відсутні, оскільки проблема залишається не вирішеною.
|
Відсутні
|
Оцінка впливу на сферу інтересів громадян
Вид альтернатив
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1:
прийняття запропонованого проекту акта
|
Приведення нормативно-правового акта у відповідність до чинного законодавства України
|
Відсутні
|
Альтернатива 2:
залишення без змін існуючого акта
|
Відсутні, оскільки проблема залишається не вирішеною.
|
Відсутні
|
Оцінка впливу на сферу інтересів суб’єктів господарювання
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання цього регуляторного акта.
Показник
|
|
Кількість суб’єктів господарювання, що підпадають під дію регулювання, одиниць
|
30
|
Питома вага групи у загальній кількості, відсотків
|
41
|
Вид альтернатив
|
Вигоди
|
Витрати
|
Альтернатива 1:
прийняття запропонованого проекту акта
|
Приведення нормативно-правового акта у відповідність до чинного законодавства України
|
Відсутні
|
Альтернатива 2:
залишення без змін існуючого акта
|
Відсутні, оскільки проблема залишається не вирішеною.
|
Відсутні
|
Витрати суб’єктів господарювання
Відсутні, оскільки ця проблема не чипає фінансових затрат
ІV Вибір найбільш оптимального альтернативного способу досягнення цілей
Рейтинг результативності (досягнення цілей під час вирішення проблеми)
|
Бал результативності (за чотирибальною системою оцінки)
|
Коментарі щодо присвоєння відповідного бала
|
Альтернатива 1:
прийняття запропонованого проекту акта
|
4
|
Прийняття акта забезпечить повною мірою досягнення поставлених цілей
|
Альтернатива 2:
залишення без змін існуючого акта
|
1
|
Проблема продовжить існувати
|
Рейтинг результативності
|
Вигоди (підсумок)
|
Витрати (підсумок)
|
Обґрунтування відповідного місця альтернативи у рейтингу
|
Альтернатива 1:
прийняття запропонованого проекту акта
|
Приведення у відповідність до чинного законодавства
|
відсутні
|
Прийняття акта дозволить досягнути задекларованих цілей що повністю забезпечить потребу у вирішенні проблеми, а саме: приведе нормативно-правовий акт у відповідність до чинного законодавства України
|
Альтернатива 2:
залишення без змін існуючого акта
|
Немає
|
відсутні
|
У разі залишення існуючої ситуації без змін вигоди для суб’єктів господарювання проблема продовжуватиме існувати, що не забезпечить досягнення поставленої цілі
|
Рейтинг
|
Аргументи щодо переваги обраної альтернативи/причини відмови від альтернативи
|
Оцінка ризику зовнішніх чинників на дію запропонованого регуляторного акта
|
Альтернатива 1:
прийняття запропонованого проекту акта
|
Прийняття змін забезпечить приведення змісту Методики розрахунку орендної плати за майна, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Новоайдарського району Луганської області у відповідність до вимог чинного законодавства
|
Вплив зовнішніх факторів на дію регуляторного акта не очікується
|
Альтернатива 2:
залишення без змін існуючого акта
|
Неприйнятна альтернатива з огляду на необхідність приведення нормативно-правового акта у відповідність до вимог чинного законодавства України
|
-
|
Негативних результатів від прийняття регуляторного акта не очікується.
V. Механізми та заходи, які забезпечать розв’язання визначеної проблеми
Запропонованим проектом рішення визначається новий порядок розподілу орендної плати неприбуткових та госпрозрахункових організацій, установ підприємств, отриманої від оренди нерухомого майна, сам механізм розрахунку розміру орендної плати за оренду майна не змінюється. Представлений проект регуляторного акту відповідає принципам державної регуляторної політики.
Для впровадження цього регуляторного акта необхідно: забезпечити інформування громадськості про встановлені ним положення шляхом його оприлюднення в мережі Інтернет на офіційному веб-сайті Новоайдарської районної ради.
IX. Визначення заходів, за допомогою яких здійснюватиметься відстеження результативності дії регуляторного акта
Базове відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта буде здійснюватися до дати набрання чинності цим актом.
Повторне відстеження планується здійснити через рік після набрання чинності регуляторного акту, в результаті якого відбудеться порівняння показників базового та повторного відстеження. У разі виявлення неврегульованих та проблемних питань шляхом аналізу показників дії цього акта, такі питання будуть врегульовані шляхом внесення відповідних змін.
Періодичне відстеження має здійснюватися раз на три роки, починаючи з дня виконання заходів з повторного відстеження
Відстеження результативності вищезазначеного регуляторного акта проводитиметься шляхом розгляду статистичних даних, а саме: кількості укладених договорів оренди та нарахування орендної плати.
Заступник голови районної ради О.В. Перов
Звіт
про базове відстеження результативності регуляторного акта «Про внесення змін до Методики розрахунку орендної плати за майно,
що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Новоайдарського району Луганської області»
від 14.03.2017р.
1. Вид та назва регуляторного акта.
Проект рішення «Про внесення змін до Методики розрахунку орендної плати за майно, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Новоайдарського району Луганської області».
2. Назва виконавця заходів з відстеження:
Виконавчий апарат Новоайдарської районної ради.
3. Мета прийняття акта.
Врегулювання правових і фінансових відносин в неприбуткових та госпрозрахункових підприємствах, організаціях, установах, на балансі яких перебуває комунальне майно, в частині зміни спрямування та використання орендної ставки.
4. Строк виконання заходів з відстеження.
15.02.2017 по 1.03.2017
5. Тип відстеження.
Базове.
6. Методи одержання результатів відстеження.
Для проведення базового відстеження використано виключно статистичний метод одержання результатів відстеження.
7. Дані на основі яких проводилося відстеження результативності.
Відстеження результативності регуляторного акта здійснено на підставі статистичних даних щодо надходження коштів до районного бюджету за оренду нерухомого комунального майна.
Проект даного регуляторного акта розміщувався на офіційному веб-сайті Новоайдарської районної ради за адресою: na-rada@ukr.net у розділі «Публічна інформація».
8. Оцінка результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей.
Результатом прийняття рішення районною радою «Про внесення змін до Методики розрахунку орендної плати за майно, що є спільною власністю територіальних громад сіл, селищ, міст Новоайдарського району Луганської області» є визначення нового порядку розподілу орендної плати неприбуткових та госпрозрахункових організацій, установ, підприємств, отриманої від оренди нерухомого майна. Сам механізм розрахунку розміру орендної плати за оренду майна не змінюється.
Заступник голови районної ради Перов О.В.
|