Новоайдарська районна рада Луганської області
Меню сайту

Пошук

Контакти
вул. Незалежності, буд 2,
смт. Новоайдар, Новоайдарський район,
Луганська область, 93500

e-mail: na-rada@ukr.net

телефон приймальні: (06445) 9-27-24

факс: (06445) 9-43-59

Архів записів

Статистика

· RSS 03.10.2022, 11:27

Головна » 2014 » Вересень » 11 » Проект Розпорядження "Про Перелік адміністративних послуг, що надаються Центром надання адміністративних послуг при Новоайдарській РДА"
13:19
Проект Розпорядження "Про Перелік адміністративних послуг, що надаються Центром надання адміністративних послуг при Новоайдарській РДА"

ПРОЕКТ

НОВОАЙДАРСЬКА  РАЙОННА  ДЕРЖАВНА  АДМІНІСТРАЦІЯ
ЛУГАНСЬКОЇ  ОБЛАСТІ
РОЗПОРЯДЖЕННЯ
ГОЛОВИ  РАЙОННОЇ  ДЕРЖАВНОЇ  АДМІНІСТРАЦІЇ

«     »                          20­­14 р.                                                                                                      смт. Новоайдар                                                                        №  __

Про Перелік адміністративних послуг, що надаються
Центром 
надання адміністративних послуг 
при Новоайдарській районній державній адміністрації

      Відповідно до частини шостої та сьомої статті 12 Закону України «Про адміністративні послуги» з метою впорядкування надання адміністративних послуг, Центром надання адміністративних послуг при Новоайдарській районній державній адміністрації, керуючись статтею 6, пунктом 1 частини першої статті 39, частини першої статті 41 Закону України «Про місцеві державні адміністрації»:

  1. Затвердити Перелік адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Новоайдарській  районній державній адміністрації (додається).
  2. Структурним підрозділам Новоайдарської районної державної адміністрації забезпечити прийняття заяв та інших документів, що подаються для отримання адміністративних послуг, а також оформлення результатів надання адміністративних послуг через Центр надання адміністративних послуг при Новоайдарській районній державній адміністрації.
  3. Після  набрання  чинності  закону  про  перелік  адміністративних  послуг    дане розпорядження  буде  приведено  у  відповідність  до  вимог  чинного законодавства.
  4. Розпорядження надати на державну реєстрацію до Новоайдарського районного управління юстиції в установленому законодавством  порядку.
  5. Дане розпорядження набирає чинності з моменту його державної реєстрації, але не раніше офіційного опублікування в засобах масової інформації, крім  пунктів 44, 45   затвердженого  ним  переліку адміністративних послуг,  які набирають  чинності  з  1  вересня  2014 року, пунктів 1 -8, 11 – 21, 24 – 30,  які  набирають  чинності  1  жовтня  2014 року,  і  пунктів 9, 10, 22, 23, 31 - 43, які набирають  чинності  з  1  січня 2015 року.
  6. Визнати таким, що втратило чинність розпорядження голови райдержадміністрації від 10.12.2013 №334 «Про затвердження переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг  Новоайдарської районної державної адміністрації». 
  7. Контроль за виконанням розпорядження покласти на заступника голови районної державної адміністрації Мякоткина І.В.

Перший заступник, в.о. голови районної
державної адміністрації                                                                                       С.М. Коваленко                            

Розробник:
Завідувач сектору «Центр надання адміністративних
послуг» - державний адміністратор райдержадміністрації                                 Н.Г. Бойко

 

                                                                                                                                                                               ЗАТВЕРДЖЕНО
                                                                                                                                                                               Розпорядження голови
                                                                                                                                                                               райдержадміністрації
                                                                                                                                                                               від «____»_____2014 №_____

ПЕРЕЛІК
адміністративних послуг, що надаються через центр надання
адміністративних послуг при Новоайдарській районній державній адміністрації

І.

Перелік
адміністративних послуг без врахування документів дозвільного характеру, що надаються через центр надання адміністративних послуг

 

1.

Державна реєстрація юридичної особи або фізичної особи, яка має намір стати підприємцем

 

2.

Видача витягу, виписки, довідки з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців

 

3.

Державна реєстрація змін до установчих документів юридичної особи

 

4.

Включення до Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців відомостей про створення відокремленого підрозділу юридичної особи або про його закриття

 

5.

Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу — підприємця, які містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб та фізичних осіб — підприємців

 

6.

Видача юридичним особам дублікатів оригіналів їх установчих документів та змін до них

 

7.

Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації, злиття, приєднання, поділу або перетворення

 

8.

Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичною особою — підприємцем за її рішенням

 

9.

Державна реєстрація:

права власності на нерухоме майно

інших речових прав на нерухоме майно (крім державної реєстрації іпотеки нерухомого майна)

 

10.

Видача витягу, інформаційної довідки та виписки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно

 

11.

Реєстрація громадського об’єднання

 

12.

Прийняття повідомлення про утворення громадського об’єднання

 

13.

Видача дубліката оригіналу свідоцтва про реєстрацію громадського об’єднання та/або статуту

 

14.

Внесення до Реєстру громадських об’єднань відомостей про відокремлений підрозділ громадського об’єднання

 

15.

Прийняття повідомлення про зміни до статуту громадського об’єднання, зміни у складі керівних органів громадського об’єднання, зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, зміну місцезнаходження зареєстрованого громадського об’єднання

 

16.

Прийняття повідомлення про зміну найменування громадського об’єднання, мети (цілей), зміну особи (осіб), уповноваженої представляти громадське об’єднання, утворене шляхом прийняття повідомлення про утворення

 

17.

Внесення до реєстру громадських об’єднань запису про рішення щодо саморозпуску або реорганізації громадського об’єднання, а також про припинення діяльності громадського об’єднання

 

18.

 Державна реєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

 

19.

Перереєстрація друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

 

20.

Видача дубліката свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження

 

21.

Визнання недійсним свідоцтва про державну реєстрацію друкованого засобу масової інформації з місцевою сферою розповсюдження на підставі повідомлення засновника

 

22.

Оформлення та видача або обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон (у тому числі термінове оформлення)

 

23.

Оформлення та видача проїзного документа дитини

 

24.

Оформлення та видача паспорта громадянина України

 

25.

Оформлення та видача паспорта громадянина України у разі обміну замість пошкодженого, втраченого або викраденого

 

26.

Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні громадянином 25- і 45-річного віку

 

27.

Реєстрація місця проживання особи

 

28.

Зняття з реєстрації місця проживання особи

 

29.

Реєстрація місця перебування особи

 

30.

Оформлення та видача довідки про реєстрацію місця проживання або місця перебування особи

 

31.

Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з Державного земельного кадастру

 

32.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку

 

33.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу

 

34.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про землі в межах територій адміністративно-територіальних одиниць з видачею витягу

 

35.

Державна реєстрація обмежень у використанні земель з видачею витягу

 

36.

Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про обмеження у використанні земель, встановлені законами та прийнятими відповідно до них нормативно-правовими актами, з видачею витягу

 

37.

Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу

 

38.

Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі:

 

1) витягу з Державного земельного кадастру про:

 

землі в межах території адміністративно-територіальних одиниць

 

обмеження у використанні земель

 

земельну ділянку

 

2) довідки, що містить узагальнену інформацію про землі (території)

 

3) викопіювань з кадастрової карти (плану) та іншої картографічної документації

 

39.

Видача довідки про:

1) наявність та розмір земельної частки (паю)

2) наявність у Державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання)

 

40.

Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою

 

41.

Видача довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями

 

42.

Видача витягу з Державного реєстру сертифікованих інженерів-землевпорядників

 

43.

 Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки

 

44.

Видача фізичним особам висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів

 

45.

Реєстрація декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки

 

46.

Погодження проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки у межах населеного пункту або земельної ділянки за межами населеного пункту, на якій розташовано об’єкт будівництва або планується розташування такого об’єкту (суб’єктам господарювання)

 

47.

Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки, що розташована за межами населених пунктів

 

48.

Видача будівельного паспорту забудови земельної ділянки

 

ІІ.

Перелік документів дозвільного характеру, видача, переоформлення, видача дублікатів, копій, анулювання за заявою суб’єкта господарювання які належать до адміністративних послуг

 

1.

Дозвіл на розміщення зовнішньої реклами

2.

Рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у державній або комунальній власності

3.

 Рішення про продаж земельних ділянок державної та комунальної власності 

4.

Дозвіл на порушення об’єктів благоустрою

5.

 Експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (об’єктів), що здійснюють в Україні діяльність з виробництва та/або обігу харчових продуктів, підконтрольних санітарній службі

6.

Висновок  державної санітарно-епідеміологічної експертизи діючих об’єктів, у тому числі військового та оборонного призначення

7.

  Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи щодо продукції, напівфабрикатів, речовин, матеріалів та небезпечних факторів, використання, передача або збут яких може завдати шкоди здоров'ю людей

8.

Спеціальний дозвіл на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубний квиток, ордер, лісовий квиток)

9.

Погодження маршрутів руху транспортних засобів під час дорожнього перевезення небезпечних вантажів

10.

Дозвіл на проведення заходів із залученням тварин

11.

Експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (об’єктів), що здійснюють виробництво харчових продуктів, підконтрольних ветеринарній службі, та для агропродовольчих ринків

12.

Експлуатаційний дозвіл операторам потужностей (об’єктів): з переробки неїстівних продуктів тваринного походження; з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, префіксів і кормів

13.

Погодження проектів щодо будівництва, реконструкції і ремонту автомобільних доріг, залізничних переїздів, комплексів дорожнього сервісу та інших споруд у межах смуги відведення автомобільних доріг або червоних ліній міських вулиць і доріг

 
Керівник  апарату                                                                                                  О. А. Резнік                                                              

Розробник:
Завідувач сектору «Центр надання адміністративних
послуг» - державний адміністратор райдержадміністрації                                       Н.Г. Бойко

 

 

Переглядів: 702 | Додав: admin | Рейтинг: 0.0/0
Всього коментарів: 0
avatar
Copyright Новоайдарська райрада © 2022
Безкоштовний конструктор сайтів - uCoz